شکار ۱۳ تانک اسرائیلی حاصل عملیات‌های امروز گردان‌های قسام 

تانک‌های رژیم صهیونیستی امروز به رغم آتش بس ۴ ساعته وارد مناطقی از غزه شدند، ولی در نهایت هدف راکت‌های ضدزره «یاسین ۱۰۵» مقاومت قرار گرفتند.

رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه با باز کردن پنجره ۴ ساعته به غیرنظامیانی که هنوز در منطقه محاصره شده غزه گیر افتاده بودند، مهلت داد تا این منطقه را ترک کنند.

این در حالی است که شماری از تانک‌های رژیم صهیونیستی پیش از پایان مهلت تعیین شده با ورود به منطقه محاصره شده غزه طعمه راکت‌های ضد زره «یاسین ۱۰۵» نیرو‌های مقاومت شدند.

رسانه‌های فلسطینی حوالی عصر امروز اعلام کردند نیرو‌های قسام یکی از این تانک‌ها را در منطقه الزراعه در بیت حانون شکار کردند. همچنین سه تانک دیگر در منطقه اردوگاه الشاطی هدف راکت‌های ضد زره «یاسین ۱۰۵» قرار گرفتند و منهدم شدند. نیرو‌های قسام همچنین یک خودروی زرهی رژیم اشغالگر را در منطقه بیت لاهیا صید کردند.

گفته می‌شود بیشتر تانک‌های منهدم شده رژیم صهیونیستی در منطقه بیت حانون بوده است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین حاصل عملیات‌های امروز گردان‌های قسام در رویارویی با رژیم صهیونیستی را انهدام ۱۳ تانک، یک نفر بر و یک بولدوزر اعلام کرد.

پیش از این، نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس ادعا کردند طی روز گذشته یک پایگاه نظامی حماس واقع در شمال نوار غزه را محاصره کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۰:۱۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
الله اکبر
آخرین اخبار